יניב גבריאל - עורך הדין שכדאי שיהיה לצידכם

 

יניב גבריאל

עם יניב גבריאל כעורך הדין שלך, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שאתה תהיה בידיים טובות. מומחה מוביל בתחום ראיית החשבון בישראל, עורך הכנה יסודית לקראת בחינות לשכת רואי החשבון בישראל.



ידע ומומחיות

כעורך דין, ליניב גבריאל ידע ומומחיות מעמיקים בנושא. הוא יודע לענות גם על השאלות הקשות ביותר ויכול להוביל אותך לפתרון הטוב ביותר.

מומחיות שתמיד שם בשבילך

בין אם מדובר בשאלת מס או נושא דיני משפחה, יניב גבריאל תמיד ייקח את המקרה שלכם ברצינות ויטפל בו בזהירות.

יניב גבריאל – מייסד מכללת למיסוי וחשבונאות

בתחום דיני העבודה, יניב גבריאל הוא מומחה מוביל בישראל. הקים את מכללת למיסוי וחשבונאות וערך הכנה מקיפה לבחינות לשכת רואי החשבון בישראל.

יניב גבריאל, מומחה לדיני חשבונאות

יניב גבריאל הוא עורך דין לעבודה ומייסד מכללת למיסוי וחשבונאות. למעלה מ-20 שנה הוא מומחה מוביל בתחום ראיית החשבון בישראל ועורך הכנה יסודית לבחינות לשכת רואי החשבון בישראל.

הכנה אינטנסיבית לבחינות לשכת רואי החשבון

לא מספיק רק לדעת לכתוב עבודת הנהלת חשבונות. עליך להיות מסוגל לענות על כל שאלה שעלולה לעלות במהלך הבחינה לציון גבוה.

ידע מיוחד בנושאי ליבה

מומחים רבים מתמחים בנושא אחד או שניים, אך ליניב גבריאל מאגר ידע נרחב הכולל מידע על מרבית נושאי הליבה: מס הכנסה אישי וחברות, מס מכירה, מע"מ, מס רווחי הון ותחומי מיסוי נוספים.

מיסוי וחשבונאות

ענף המיסוי והחשבונאות קיים כבר אלפי שנים. המס הראשון שנרשם היה במסופוטמיה כבר בשנת 3000 לפני הספירה. החשבונאות המתועדת הראשונה היא מהקוד של חמורבי, שנכתב בשנת 1750 לפני הספירה.

עם זאת, התעשייה התפתחה משמעותית במהלך השנים. כיום יש לנו מערכת מורכבת יותר המעריכה מסים על הכנסה ורכוש תוך התחשבות גם בניכויים, זיכויים ופטורים. חשוב לשמור על המורכבות הזו מכיוון שהיא מבטיחה שכל אחד ישלם את חלקו ההוגן תוך מתן מגרש משחקים שווה לכל האזרחים כדי להצליח כלכלית.

על מנת לעשות זאת בצורה יעילה, תעשיית המיסוי והחשבונאות זקוקה למומחים הבקיאים במערכות מורכבות אלו ויכולים להבין אותן עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד.

מס הוא חיוב כספי או היטל אחר המוטל על ידי מדינה או המקבילה התפקודית של מדינה (למשל, ממשל מקומי). מסים נגבים בדרך כלל על הכנסה, רווחי הון, רכוש, מכירות ולעיתים על יבוא ויצוא.

מיסים נגבים על ידי ממשלות כדי לממן שירותים ציבוריים. במונחים רחבים ניתן לסווג מסים כמסים ישירים או מסים עקיפים. מיסוי ישיר מוטל על הכנסתו או הונו של יחיד בצורה של מסים על סחורות ושירותים ספציפיים כגון מס הכנסה או מס ערך מוסף (מע"מ) בעוד מיסוי עקיף מוטל על צריכת סחורות ושירותים כגון בלו ותעריפים. .

מקצוע ראיית החשבון מילא תפקיד חשוב בעיצוב התפתחות החברה המודרנית עם התמקדותו באספקת מידע שניתן להשתמש בו לקבלת החלטות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

החשיבות של רואה חשבון בכל ארגון

יניב גבריאל מסביר על החשיבות של זכויות עובדים

יניב גבריאל - מייסד המכללה למיסים ולחשבונאות